Qoç

Mən bilirəm gerisi boş,

Istəyirsən ardımcan koş.

Əmr almaram, mən verərəm,

Mən bu fələyin öndəriyəm …

Buğa

Tək diləyim vardır

Bolca pul, zəngin süfrə…

Çox bir şeymi istədiyim,

Güvəncəmdir bunlar mənim…

Əkizlər

Zəkam parlaq, dilim oynaq,

Hər mövzuya əlim qivraq,

Sıxıntıya heç gələ bilmərəm,

Bir də qərar verebilsəm!…

Xərçəng

Tez canlıyam, romantikəm,

Toxunsalar axar yaşım,

Anam, atam, usaqlarım,

Mən onlarsız nə edərəm…

Şir

Mən yaratdım bu dünyanı

Bir də dönsə ətrafımda!.

Hər dediyim dərhal olsun,

Zənginlik – şan mənim olsun…

Qız

Yazdım, çəkdim, qeydlər aldım

Hər bir şeyi nizamladım,

Yoxdur mənin əyri, səhvim

Mükəmməli mən yasatdım…

Tərəzi

Mən musiqisiz yaşaya bilmərəm

Hələ sevmədən heç dayana bilmərəm.

Hər mövzuda danışaram,

Biliyimlə əsla çaşmaram…

Əqrəb

Ən güclü şüphəsiz mənəm,

Hər kəsi əzib keçərəm.

Hələ mənə tərslik edən?

Doğulduğuna peşman edərəm…

Oxatan

Macəradan, macəraya,

Qaçmaq əsl adım mənim

Həmişə elm, mədəniyyət toplaram

Müdrüklükdür sanım mənim…

Oğlaq

Xəsisəmmi, mən məgər?

Hesabını bilmək gərək.

Günlər aylar düşünər

Qərarlarım çasmaz mənim…

Dolça

Yamsı0lamağıi heç sevmirəm,

Istəsəm də bacara bilmərəm,

Originaldır fikirlərim,

Izləniləcək olan mənim…

Balıq

Bir dünyam var, sirli bir saray

Toxunsan inciyərəm.

Mən gərçəkliyə gələ bilmərəm,

Xəyallarla övünərəm..

Bir cavab yazın

